KHABAR DARI GULUNG-GULUNGAN...

Rasanya sudah lama blog gilakail ini tidak update..apa tidaknya kesibukan yang datang berduyun-duyun sama ada urusan keluarga atau pun urusan sekolah. Cuaca yang tidak menentu juga merupakan salah satu faktor kenapa ako tidak aktif mengemaskini blog ini. Conggak punya conggak, 1 Mei 2012 merupakan tarikh yang sesuai untuk mencuba nasib mengilat tambahan carta air yang menunjukkan air bersifat bani terpaksa diradak juga. Trip ini tetap berjalan cuma masa sengaja dipendekkan. Jam 700am kami memulakan sesi dan jam 2.00pm kami balik ke jeti. Hasil yang diperoleh pun sekadar untuk dibuat lauk malam saja. Hasil keseluruhan dengan CK cuma 1 selungsung/6 kerapu minyak/1 titir. Gambar yang dirakam cuma 3 keping. Terima kasih.

 Kerapu Minyak yang berjaya digoda dengan SP. Lama memujuk KM saja yang sudi melayan SP.
Super bonus yang berjaya menjadi habuan CK. Lontaran pertama menghasilkan selungsung muda yang sehat dan berkudrat. Lokasi pilihan di Sg.Gulung-gulungan saja.
Kepuasan.........biar pun skala tidak mendebarkan...tetapi akrobatiknya mengasyikan dan pengilatnya melihat penuh syahdu.Tahniah CK

No comments:

Post a Comment