SUMPAH KERAPU MINYAK

Kerapu Minyak a.k.a hitam memonopoli sesi mengilat saya dan cigu Karim..rasanya sudah lama kami tidak turun sama-sama ..kira-kira 5 bulan . Biar pun sesi kali ini cigu Karim membelasah pihak lawan sebanyak 7 strike berbalas 2..namun tetap hepi. Keadaan air yang sejuk tapi cun membantutkan sesi pencarian MJ dan spesis yang seumpamanya. Beberapa anak sungai didapati kosong...apa boleh buat..next time lagi lah...

Gewang kegemaran cigu Karim...namun didapati rosak akibat hentam berkali-kali mangsa mengilatnya..kerapu saiz pinggan mamak ini melanyak ganas semasa gewang mandi dalam sungai.
Mana tahan..malar jadi cameraman..kini giliran Cigu Karim mensnap aksi ku dengan kerapu minyak yang memecahkan telur ayam kampung. Seekor ikan yang berpangkat sarjan juga menjadi mangsa, namun atas desakan pihak berkenaan, aksi itu tidak dapat dipaparkan untuk tontonan umum...yang penting tekanan dan arus elektriknya...

Tail dancer hot tiger yang melenggokkan buntutnya menyebabkan kerapu minyak ini tergoda dan terpedaya dengan tipu daya dunia mengilat.

Kerapu terakhir sebelum sesi mengilat tamat...program kami tamat pada jam 5.00pm...dan program seterusnya akan dirancang kelak...tahniah kepada cigu Karim kerana kepuasan tekaran dengan arus kekuatan 700 volt.

No comments:

Post a Comment